Edit Content

درباره ما

مجموعه طنین سلامت میتواند یک سال خدمات دندانپزشکی شما را با تعرفه یکسان در کل کشور برعهده بگیرد 

با ما تماس بگیرید

کاهش هزینه های دندانپزشکی

کاهش هزینه های دندانپزشکی

دندان ها یکی از عضوهای مهم و حیاتی بدن است که برای سلامت به مراقبت های بسیاری نیاز دارد. امروزه انجام خدمات دندانپزشکی از قیمت بالایی برخوردار است و به گونه ای است که برخی از افراد قادر به پرداخت آن نمی باشند. برخی از مراکز دندانپزشکی خدمات اقساطی را برای مشتریان خود فراهم می کنند که می توان طی چندین جلسه هزینه خدمات زیبایی و ترمیمی خود را پرداخت کنند. همچنین شما می توانید با عضویت در طرح طنین سلامت در هر جای کشور از تعرفه های دندانپزشکی خود بکاهید. با عضویت در این طرح می توانید وام بدون سود و ضامن گرفته و برای خدمات دندانپزشکی خود استفاده کنید. همچنین تا یکسال بدون محدودیت می توانید از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راهکارهای کاهش هزینه های دندانپزشکی بیشتر آشنا شوید.

کاهش هزینه های دندانپزشکی

راهکارهای کاهش هزینه های دندانپزشکی

1- مراقبت از دهان و دندان:

مراقبت از دندان ها یکی از اصلی ترین و مهمترین اقداماتی است که می توانید برای کاهش هزینه های دندانپزشکی خود انجام دهید. با انجام کارهای زیر اولین قدم را برای کاهش هزینه و سلامت دندان های خود بر می دارید. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

  • مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی به صورت مرتب
  • کشیدن نخ دندان با دقت و مرتب
  • استفاده از دهانشویه های حاوی فلوراید
  • کاهش استفاده از مواد قندی مانند آبنبات، نبات
  • عدم شکستن و جویدن اجسام سفت با دندان مانند یخ، دانه های ذرت
  • معاینه دندان ها توسط دندانپزشک هر 6 ماه یکبار

انجام اقدامات بالا باعث می شود که وجود هر گونه آلودگی را از دهان خود پاک کرده و با مراجعه به دندانپزشک در سال دو بار، از وجود کوچکترین مشکل در دندان خود مطلع شده و آن را با کمترین هزینه برطرف کنید.

 

کاهش هزینه های دندانپزشکی

2- پیدا کردن مراکز درمانی معتبر

قدم دوم برای کاهش هزینه های دندانپزشکی، پیدا کردن و مراجعه به یک مراکز درمانی معتبر می باشد. سپردن خدمات دندان به یک متخصص و کار بلد، بسیاری از هزینه های اضافی شما را کاهش می دهد. مکن است برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده باشد که دندانی را به اشتباه عصب کشی و یا پر کرده باشد؛ حتی در برخی مواقع عصب کشی به طور اصولی و صحیح انجام نشده و بعد از پر کردن دندان، همچنان درد گریبان گیر بیمار است. بنابراین می توانید برای جلوگیری از این وقایع با عضویت در طرح طنین سلامت به بهترین مراکز و با کمترین تعرفه مراجعه کرده و خدمات دندانپزشکی خود را انجام دهید.

3- استفاده از طرح طنین سلامت

برخی از مراکز درمانی در سطح شهر ممکن است تخفیف برای برخی از خدمات خود در نظر گرفته باشد. شما می توانید با بهره مندی از این تخفیفات، نسبت به کاهش هزینه های دندانپزشکی خود اقدام کنید. امروزه طرح طنین سلامت در بسیاری از مراکز کل کشور اعمال شده است، با عضویت در این طرح می توانید از تعرفه های آن بهره برده و هزینه های دندانپزشکی خود را کاهش دهید. شما با عضویت در این طرح می توانید وام بدون سود گرفته و از آن برای نیاز های دندانپزشکی خود استفاده کنید. در واقع برای بهره مندی از خدمات این طرح باید به مراکز طرف قرارداد آن مراجعه کرده و با خیالت راحت از تعرفه های آن تا یکسال برخوردار شوید.

 

کاهش هزینه های دندانپزشکی

سایر اقدامات برای کاهش هزینه های دندانپزشکی

  • کشیدن به موقع دندان عقل برای جلوگیری از پوسیدگی دندان های مجاور آن
  • جرمگیری دندان به صورت سالانه و یا هر دو سال یکبار برای داشتن دندان های زیبا و تمیز

حال اگر این اقدامات را انجام ندادید و مجبور به کشیدن دندان و یا عصب کشی آن شدید، راهکارهای زیر می تواند در کاهش هزینه های دندانپزشکی به شما کمک کند:

  • ایمپلنت دندان: مراجعه به یک دندانپزشک متخصص و حرفه ای برای انجام ایمپلنت دندان یکبار برای همیشه
  • کاشت دندان: در صورتی که به ناچار دندان خود را کشیدید، بهتر است برای پر کردن جای خالی آن از کاشت دندان استفاده کنید. در این صورت دقت کنید دندانپزشکی را انتخاب کنید که خدمات پروتزی را نیز انجام می دهد که در مرحله روکش دندان هزینه اضافی برای آن پرداخت نکنید.
  • توجه داشته باشید که قطعات دندانپزشکی از خارج کشور وارد می شود، بنابراین تغییرات ارز در انجام خدمات دندانپزشک ممکن است تاثیرگذار باشد.

 

کاهش هزینه های دندانپزشکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *